[Marketingklassieker] De beste van de M&M’s

De reclame van M&M’s laat levende M&M-en zien. Ogen erop, armen, benen, handen en voeten eraan en ze avonturen laten beleven. Ze zijn eigenwijs, zoals te zien in deze reclame. Dat het eigenlijk in elke zak M&M’s gaat om de M&M die het sterkste is, is niet bij veel mensen bekend.

In 2007 (of in 2003, of in 2010) was er eens een fan van M&M’s, bij elke zak ging hij op zoek naar de beste. De regels zijn simpel, pak er twee, druk ze tegen elkaar aan en de sterkste mag een ronde verder, de zwakste wordt gelijk opgegeten. De bruine en rode wonnen meestal, de blauwe behoren bij de zwaksten. Uiteindelijk blijft er dan een over. De Alpha-M&M. Deze stuurde hij terug naar de fabrikant (Mars) met het verzoek deze voor het fokprogramma te gebruiken.

M&M’s antwoordde en gaf hem een gratis zak M&M’s. Dit gaf hem de mogelijkheid om de ware kampioen te ontdekken. Zie hieronder het heroïsche verhaal van de M&M’s-battle, met het gevatte antwoord van Mars.

The battle of the M&M's, wie is de sterkste van de M&M's?

Leave a Reply

%d bloggers like this: