Aanbieding die niet verkrijgbaar is

Er zijn veel manieren om op te vallen. In een folder of op een website kan dit met mooie plaatjes, schreeuwende buttons of bewegende beelden. Of door op de site aan te geven bij de aanbiedingen die nog in moeten gaan, dat een bepaald product niet beschikbaar is.

De Aldi-aanbieding die niet verkrijgbaar isAanbieding niet verkrijgbaar

Aldi heeft deze week deze techniek toegepast. En met succes. Dit blog gaat over dit onderwerp, waardoor er weer meer aandacht is voor Albrecht Discount.

Het doet denken aan de spaties die in de marketing (vaak onbewust) gebruikt worden, maar wel zorgen voor veel aandacht voor het betreffende product of bedrijf.

De betreffende advertentie staat hier aan de rechterkant. De hele aanbiedingspagina van Aldi voor de aankomende week staat hieronder. Weliswaar op klein formaat. De oranje streep met witte tekst valt op. En dat is nou precies de bedoeling van reclame.

De aanbieding van volgende week is niet verkrijgbaar

Leave a Reply

%d bloggers like this: