Inhaken op reclame van de concurrent

Jet Airways veranderde de huisstijl en plaatste op een billboard de tekst “We ‘ve changed.” Reden genoeg voor concurrent Kingfisher Airlines om een billboard erboven te laten plaatsen met de tekst “We made them change.”

Het billboard en de inhaker

Zie hieronder het billboard van de twee luchtvaartmaatschappijen. Eerst van dichtbij en ook van wat verderaf. De advertentiestrijd is hiermee nog niet afgelopen. Want ook concurrent GoAir reageerde.

Jet Airways we have changed - Kingfisher we made them change Jet Airways we have changed - Kingfisher we made them change

Inhaken op de inhaker

Er komt een derde billboard bij (gephotoshopt?). De concurrent GoAir vertelt dat zij helemaal niet zijn veranderd. En dat ze nog steeds de beste manier van vliegen zijn.

Jet Airways we have changed - Kingfisher we made them change - GoAir we have not changed we are still the smartest way to fly

Zoveel keuzes

Er is concurrentie tussen luchtvaartmaatschappijen in India. De reiziger heeft veel keuzes. En om de reiziger te helpen zijn er vergelijkingssites. Het zou dan ook niet verbazen als een of andere vergelijkingssite haar billboard erboven zou photoshoppen.

 

 

Leave a Reply

%d bloggers like this: