Kinderverhalen worden boeken

Reclame voor snacks maar toch in deze serie? Dan is er natuurlijk een link met boeken of lezen. Inderdaad. De campagne van Goldfish is gemaakt door kinderen tussen de 4 en 11 jaar. Drie van hun verhalen werden boeken.

Het doel was verbeelding aan te moedigen. Ouders mochten het werk van hun kinderen insturen. Vijf inzendingen kregen een groter podium dan de koelkast bij ze thuis.

Tijdens de lockdown was er wel behoefte aan verbeelding voor plezier en inspiratie. Verbeelding is belangrijk voor de ontwikkeling van kinderen. Boeken zijn ideaal hierbij. De boeken zijn hier te vinden.

Kom, ga lezen.

Feed imagination Goldfish Alexis
Feed imagination Goldfish Eugenia
Feed imagination Goldfish Kabir
Feed imagination Goldfish Kayla
Feed imagination Goldfish Noah

Woensdag boekendag

Woensdag is boekendag. Zolang de voorraad strekt wordt op marijnkrijger.nl elke woensdag een blog over boeken geplaatst. Natuurlijk is er een link met marketing. De blogs over (marketing en) boeken zijn hier terug te vinden.

Geïnteresseerd in boeken? Breid je bibliotheek uit door hier boeken te kopen.

Leave a Reply

Skip to content
%d bloggers like this: