Kinderverhalen worden boeken
Reclame voor snacks maar toch in deze serie? Dan is er natuurlijk een link met boeken of lezen. Inderdaad. De campagne van Goldfish is gemaakt door kinderen tussen de 4 en 11 jaar. Drie van hun verhalen werden boeken.
Het doel was verbeelding aan te moedigen. Ouders mochten het werk van hun kinderen insturen. Vijf inzendingen kregen een groter podium dan de koelkast bij ze thuis.
Tijdens de lockdown was er wel behoefte aan verbeelding voor plezier en inspiratie. Verbeelding is belangrijk voor de ontwikkeling van kinderen. Boeken zijn ideaal hierbij. De boeken zijn hier te vinden.
Kom, ga lezen.







Woensdag boekendag
Woensdag is boekendag. Zolang de voorraad strekt wordt op marijnkrijger.nl elke woensdag een blog over boeken geplaatst. Natuurlijk is er een link met marketing. De blogs over (marketing en) boeken zijn hier terug te vinden.
Geïnteresseerd in boeken? Breid je bibliotheek uit door hier boeken te kopen.
Woensdag is boekendag. Zolang de voorraad strekt wordt op marijnkrijger.nl elke woensdag een blog over boeken geplaatst. Natuurlijk is er een link met marketing. De blogs over (marketing en) boeken zijn hier terug te vinden.
Geïnteresseerd in boeken? Breid je bibliotheek uit door hier boeken te kopen.
Leave a Reply